MLM vagy nem MLM? Te melyiket választanád?
2014. október 08. írta: Balázs Beatrix

MLM vagy nem MLM? Te melyiket választanád?

MLM3.jpgSziasztok!
Gondoltam elkezdem fejtegetni, hátha érdekel valakit az MLM üzlet iránti véleményemet.
Nem kell velem egyet érteni, és tudom, hogy sokan nem is értenek egyet, mert már korábban volt valamilyen rossz tapasztalatuk ezzel az iparággal kapcsolatban.
Mindenkinek van, hát nekem is van véleményem az MLM-ről.
Az a nagy helyzet, hogy én úgy gondolom, hogy az MLM a legnagyobb lehetőség egy kis embernek, hogy nagy dolgokat hozzon létre és megvalósítsa önmagát. Bármilyen MLM céghez is csatlakozik valaki abban megvan a lehetőség. Viszont az már nem mindegy, hogy a te számodra melyik az az MLM cég, amellyel együtt meg tudod valósítani önmagadat, a céljaidat, amelynek a vezetőivel azonosulni tudsz.
Én kipróbáltam magam több MLM cégben is és megtaláltam azt az egyet, ahol én önmagam tudok lenni és tenni tudok a céljaimért. Ez a Forever Living Products. Tudtam azonosulni ezzel a céggel és el is köteleztem magam mellette. Tetszik a marketing terve is, de főleg az életfilozófia amit vall a vállalat vezetése.
Ez a küldetésünk:
"Egy olyan gyümölcsöző környezetet építünk, melyben az egyének, méltóságukat megőrizve, azok lehetnek, akik lenni akarnak. Egy olyan környezetet, amelyben a becsület, az együttérzés és a jókedv mutat utat nekünk. Szenvedélyt, hitet teremtünk és táplálunk vállalatunk, termékeink és az általunk képviselt üzletág iránt. A tudást és az egyensúlyt keressük, és mindenekfelett bátran vezetjük vállalatunkat és termékforgalmazóinkat. A legnagyszerűbb dolgokat hozzuk létre!"
Én ezt választottam! Neked nem kell, annyi más lehetőség is van! Ha viszont elfogadod a tanácsomat, ne keress tovább, mert itt a lehetőség, tisztán és egyszerűen.
MLM forever a Forever Living Products-cal és még jól hangzik.

A bejegyzés trackback címe:

https://aloeegeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr236771487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása