Találkozásásom az Aloe Verával.
2014. október 04. írta: Balázs Beatrix

Találkozásásom az Aloe Verával.

_ltetvenyek_1412444885.jpg_622x467

Sziasztok kedves blog olvasók!
Köszöntelek benneteket az én ki blogomban!
Azért találtam ki, hogy blogot írjak, mert van egy kihívásom az életemben. Szeretnék minél több embernek segíteni az egészségének a megőrzésében ,és hogy eljussanak a tapasztalataim hozzátok is egy különleges gyógynövényről az Aloe Veráról.
Egészségügyi Szakközépiskolát és Főiskolát is végeztem és már a tanulmányaim alatt is nagyon érdekeltek a gyógynövények, de sajnos nem sokat tanultunk ilyesmiről, nem volt külön gyógynövényismeret vagy hasonló, csak gyógyszerészet órán említették meg a gyógynövényeket. Mivel a nagymamámnál használtuk a gyógynövényeket, gyűjtöttük a kamillát, az ezerjófüvet, cickafarkot, csipkebogyót, stb és betegségekben nem első volt a gyógyszer (ma már sajnos a legtöbb családban az), mindig többet akartam tudni ezekről az Isteni csodákról. Egyre többet olvastam a gyógynövényekről és így jutottam el az Aloe Veráig. Mindig is csodáltam a sokoldalú felhasználását, de nem lehetett hozzájutni sehol a mi környékünkön Aloe Verához, legalábbis és nem találkoztam vele. Aztán sok év után már anyaként elmentünk a férjemmel és a 10 hónapos kislányunkkal egy családi termékbemutatóra, ahol nagy meglepetésünkre az Aloe Veráról hallhattunk. És hogy ezt meg is lehet inni az már nekem is új volt. Én azt tanultam, hogy a bőrre kenik és néha munkám során szúrtam a betegeknek aloe kivonatot, de meginni? Már akkor tudtam, hogy ezt kerestem, egy olyan tiszta Aloe Verát találtam, amiről el sem tudtam korábban képzelni, hogy létezhet ilyen. Tudtam, hogy ettől nincs jobb, ám akkor mégsem vettünk semmit, mert hát az árak. Aztán hazamentünk és mégis arra jutottunk, hogy ez kell nekünk. Regisztráltunk hát a céghez ahol lehetett vásárolni és vettünk egy liter gélt, meg még pár dolgot és pár hónap múlva, igen az árak miatt jegeltük a dolgot. Eltelt 2 év megszületett a kisfiunk, a lányunk óvodába került és jöttek a betegségek az oviból, a gyógyszerek a gyógyszertárból és az éjszakai fulladások. Nem tudom ismerős-e ez a helyzet? Nem lehetett injekció nélkül átvészelni az őszi-téli megfázásokat. Mondhatnám besokalltunk az antibiotikum után antibiotikum kúráktól. Nem kevés pénzt hagytunk a gyógyszertárban, és akkor döntöttünk: gyógyszer helyett Aloe Vera! És mondanom, sem kell, de bejött :-). Igazán bejött. Ekkor értettem meg, hogy milyen csoda van a kezemben, Isten ajándéka az Aloe Vera! Anyaként azzal a tudattal élem azóta az életemet (4 éve), hogy nem mérgezem a gyerekemet a gyógyszerekkel és nem kell éjszaka a befulladások miatt koktélokat kevernem az injekciós fecskendőbe. A gyerekeim nem hiányoznak betegség miatt az oviból és az iskolából, kicsattannak az egészségtől. Tud-e annál többet adni egy szülő a gyerekének mint az egészsége? Persze lehet venni mindenféle édességet, meg játékot is a gyereknek, de én azt gondolom, hogy ha egészségesek, akkor mindenben örömüket lelik. Én azt tanácsolom minden ismerősömnek, hogy ne sajnálják a gyerekeik egészségére költeni a pénzt, mert ha egészségesek akkor boldogok is!
A következő bejegyzésben részletesebben írok az Aloe Veráról.
Szép napot mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://aloeegeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr16759265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása